[linux] SMTP proxy/filter?!

Pondělí Prosinec 8 14:23:33 CET 2003

On 08.12 14:21, Michal Toth wrote:
> toto je univerzitne prostredie o ktorom rozpravam a tam
> sa viac menej musia z roznych dovodov pouzivat ms produkty, no a ked niesu
> peniaze na komercne filtre do exchange serveru, tak si treba pomoct ako vies
> :)

tipoval som ze to bude exchange :)

potom vsak vyvstava dobra otazka naco platit peniaze za exchange, ked k
nemu tak ci tak treba dalsi mailer... (resp, kto rozhodol o vyhodeni
prachov za exchange ked to nepodporuje taketo veci, pripadne posudit ci je
dolzitejsie posielanie taskov alebo ochrana pred virusmi)

este poznamka: virusy a open relaye treba odmietat hned, spamy az na
exchange na zaklade levelu spamu (no, od levelu 10-15 ich mozno zahadzovat
hned ale ja by som aj tak odporucil archivaciu).

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.