[linux] SMTP proxy/filter?!

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Prosinec 8 15:01:23 CET 2003

On Mon, Dec 08, 2003 at 02:35:06PM +0100, Peter Mann wrote:

> podla mna je lepsie (a tak aj robim) oznacit spravu iba v hlavicke:
> subject

Nuz, je to sice z tohto pohladu ovela krajsie, akurat len neviem
o tom, ze by to napr. klienti s Outlookom vedeli vyuzit.
Ten outlook vie filtrovat podla asi 10 pravidiel, ale hlavicku
mailu prehliadat nevie (len Subject, To, From a mozno este nieco).
Resp. vie niekto o rieseni, zeby som v outlooku mohol filtrovat
podla akehokolvek nestandardneho stringu v hlavicke?

Este skratene preco by som to potreboval. Chcem nahodit spamassassin
na SMTP server, ktory by mal iba do hlavicky pridavat:
Bolo by na uzivatelovi, aky string bude hladat (resp. kolko hviezdiciek
tak bude a aky spam level bude zahadzovat/triedit do inych schranok/...

Nechcem modifikovat subject, pretoze napr. pri pisani reply hlasok
by sa to mohlo vadit.

			SAL