[linux] mail open relay ? telecom

Úterý Prosinec 9 14:23:51 CET 2003

On 09.12 12:28, Juraj Bednar wrote:

> to je dovod, preco sa mi tento pristup nepaci...
>
> Najlepsi pristup je zvysit mailu z takehoto servera score v
> spamassassinovi, ale nepouzivat to ako jediny ukazovatel toho, ci je to
> spam.

nie, lebo takto budes prijimat a spracuvat kopu spamu miesto toho, aby si
takyto server rovno odstrelil.

> Lebo ako vidis, chyta ti to NESPAMOVE mejly, ktore tvoji uzivatelia chcu
> citat.

to je jasne pri kazdom filtri. vsade sa mozu vyskytnut false positives.
Ale naco si nechat zatazovat servery mailami od nejakych spammerov alebo
ludi ktori sa s nimi nevedia vysporiadat? nakoniec, ak potrebujes nejaku
masinu surne povolit, explicitny allow funguje...

> Cize toto nie je efektivny sposob boja proti spamu.

je to ten najlepsi

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
2B|!2B, that's a question!