[linux] meniace sa IP a Iptables

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Prosinec 10 11:56:26 CET 2003

On Wed, Dec 10, 2003 at 11:51:23AM +0100, Stefan Valastan wrote:
> Mam takyto problem, ktory potrebujem vyriesit
> Mam zakaznika, ktory je pripojeny ISDN modemom a ten ma dynamicky
> pridelovane IP.
> Potrebujem mu povolit pristup cez ssh, ale neviem ako kedze sa mu meni
> IP adresa.

sshd_config:
PasswordAuthentication no

nech si vygeneruje id_dsa.pub, skopirujes mu to do authorized_keys a
nastavis mu pomocou chmod take prava, aby to nemohol menit

pokial nezverejni svoj id_dsa, tak sa tam nikto iny nedostane ...
ale to by bolo skoro to iste, ako keby povedal niekomu heslo

a co sa tyka ip adresy - nastav nejaky rozsah ip adries na ssh ACCEPT

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE