[linux] mail open relay ? telecom

riki phobie na axfr.org
Středa Prosinec 10 12:42:32 CET 2003

> nejde o to, kto sa tu bavi, ale kto to zneuzije. ja vam vravim, ze
> instalovanim spamcopu do postfixu si dobrovolne otvarate cestu k dos
> utoku.

cestu k dos utoku si uz otvaras tym ze masinu pripojis do internetu, ide
tu o prijatelne riziko ktore IMHO spamcop je.

> a co je lahsi sposob dos utoku ako niekolkokrat vyplnit webovy formular
> a nechat spamoveho "policajta" urobit ten dos za teba? :)

takisto ako si mozes vydosovat postfix z spamcopom takisto ti moze
niekto zhaluzit bayesian

> cop je policajt, nie sudca, nemal by sam rozhodovat o osude mailu.
> mame demokraciu :). ked bude viacero dokazov, ze je to spam, nie je
> problem ho zahodit. ale plne doverovat jednemu policajtovi, zvlast ked
> sa da skorumpovat pomocou niekolkonasobneho vyplnenia weboveho formulara
> :).

to je vec konfiguracie, ale tvrdit v konfere ze pouzitie spamcopu je
cesta k dosu je zavadzajuce