[linux] OT: www.vszp.sk iba pre Internet Explorer

Středa Prosinec 10 15:40:07 CET 2003

Zdravicko,

ked tak znovu citam tento mail:

On 24.11 20:36, Vladimir Kralik wrote:
> [...]

tak si spominam ze som to riesil aj pred nejakym casom, a pisal som si
prave s tym clovekom:

> [...]
> pouziva na Slovensku Internet Explorer 87% uzivatelov, 10% Netscape a
> zbytok
> ine prehliadace (dennik SME). Aj ked su stranky pisane podla zasad, ktore
> doporucuje internetova komisia W3C (HTML-kod, VBScript, JavaScript)
> netscape
> nema take moznosti a kvality ako Internet Explorer (tyka sa to hlavne
> grafiky), vid. nase statisticke prehlady. Asi aj preto je z roka na rok
> stale viac vytlacany zo softwaroveho trhu. Vyzera to tak, ze o kratky cas
> Internet Explorer obsadi cely trh, co sa tyka Internetovych prehliadacov.

a mam tieto poznamky:

1. su tri roky a explorer cely trh neobsadil, zato sa v nom permanentne
objavuju bezpecnostne diery.

2. ich stranky nie su prezeratelne v mozille, ako chcu mat nejake seriozne
statistiky pouzivanosti browserov?

(To znie akoby zakazali vjazd do arealu inym autam ako mercedesom a potom
tvrdili ze podla ich statistik je najviac mercedesov...)

pokial ide o lavy frame (nie na hlavnej stranke), na ktorom v mozille nic
nevidno, ten je cely napisany v javascripte co je hlupost nad hluposti.

3. vsetky dokumenty na "stiahnutie" su vo formate pre M$ office (.doc a
.xls) ... neviem na co sa teda hraju...

musite mat windows a office, inac si dokumenty nepozriete.

pozeram tak zakon o pristupe k informaciam a zakon o VsZP, ale obavam sa
ze TU ich nic nenuti zverejnovat informacie inym sposobom. Mozno tak
technicke normy ktore tu boli kedysi spominane, a ktore microsoftacke
dokumenty nesplnaju.

Mozno by stalo za to potlacit ich aspon tymto smerom, a pripojit poznamku
ze sa nic ine neda robit, nakolko v mozille pod linuxom si ich web
nepozrieme...

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Honk if you love peace and quiet.