[linux] farebne oznacovanie riadkov v mutte

Matus UHLAR - fantomas uhlar na fantomas.sk
Středa Prosinec 10 16:52:17 CET 2003

On 10.12 16:46, Lubomir Host wrote:
> V ~/.muttrc mam uvedene:
>
> --------------------------------%<--------------------------------
> color header      brightblack   default  "^X-Spam-Level: $"
> color header      brightblack   default  "^X-Spam-Status: No.*$"
> color header      red           default  "^X-Spam-Level: .**$"
> color header      red           default  "^X-Spam-Status: Yes.*$"
>
> 1., 2., a 4. pravidlo funguje OK, problem je s 3. pravidlom, lebo to na
> cerveno vysvieti aj riadky "^X-Spam-Level: $", ktore NEOBSAHUJU znak '*'.

skusil si toto?

color header      red           default  "^X-Spam-Level: \*"

btw, dal by som to od 5 hviezdiciek, alebo kolko mas minimum pre
oznacenie za spam...

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.