[linux] meniace sa IP a Iptables

riki phobie na axfr.org
Středa Prosinec 10 17:43:00 CET 2003

> tu by mal byt tiez moj stroj, nie?

jasne, preklep

> to -D neprejde, pretoze host.no-ip.com uz bude mat novu IP adresu, stara
> bude zabudnuta, a ja si zaseriem iptables rules takymito masinami.

ano to je pravda to som sa ojebal, zaznam na ktorom som to testoval
nevyexpiroval vtedy ked mal

> alebo je aj toto nejak osetrene? Ak ano, napis ako. lebo to je prave
> problem o ktorom som pisal, a zatial tu JE.

mam to realne poriesene ze to riesim -I na zaciatok a mazem rule 1,
pripadne si viem predstavit ze to mozes insertnut na hociake miesto cez
-I chain rulenum a mazat ho -D chain rulenum, ak s iptablami robis z 10
skriptov tak si mozes spravit rule ktory ti odskoci na chain v ktorom
povolujes len taketo dynamicke adresy a ten mozes mazat cely aj s
pravidlami. fantazii sa medze nekladu.