[linux] mail open relay ? telecom

Čtvrtek Prosinec 11 09:16:33 CET 2003

On 10.12 19:24, Tibor Pittich wrote:
> budem sa opakovat, ale ak ti to treba aby si nieco dokazal pochopit, tak
> este raz (a mozno to da aj niekomu nieco ine, ako tebe zamienku na
> vypisovanie dalsich siahodlhych nekompetentnych mailov):
>
> sikovni lameri (podla toho ako si sa nazval) pouzivaju iba razor
> databazu. sikovny ludia vedia, ze existuju aj sluzby pyzor a dcc,

ja o nich viem ale po prestudovani informaccii o nich som sa rozhodol ich
nepouzivat, dovody rozne

> ktorych hodnota bodova v spamassassine je ovela vyssia ako za pritomnost
> v razor databaze. ak sa pouzivaju network kontroly + bayes, tak za
> pritomnost v pyzor a dcc databazach sucastne ma mail spolu hned vyse
> 5 bodov, naproti tomu za pritomnost v razor databaze iba chudobnych 1.1
> bodu..

ale coby:

*  1.1 RAZOR2_CF_RANGE_51_100 BODY: Razor2 gives confidence between 51 and 100
*  1.0 RAZOR2_CHECK Listed in Razor2 (http://razor.sf.net/)

to je dohromady 2.1; mozno pyzor a dcc maju viac, v kazdom pripade (ako som
pisal hore) mal som dovody ich neimplementovat takze v sucasnosti tu mam
len razor

> takze to mozme rozviest; nesikovny lameri, ktori si myslia ze su sikovni
> pouzivaju iba nespolahlive a slabo ohodnotene databazy. tak, aspon vies
> na com si..

rozvediem to inac: mas tendenciu nazyvat ludi lamermi bez toho aby si
naozaj chapal ich dovody preco nieco robia ako to robia...

> ty si fakt uplne mimo. mozes naplnit databazu 5000 spamami, ak tam nemas
> ziadne hamy tak spamassassin bayes databazu pouzivat jednoducho nebude.
> tak nebud uz uplny amater a fakt si precitaj dokumentaciu pred tym nez tu
> opat budes mudrovat nad niecim comu vobec nerozumies:

obavam sa ze to nie je celkom tak, pretoze (a to uvadzam fakty)
- spamassassin mam s auto_learnom nejaky cas (~2 mesiace)
- prve autolearny sa prejavili pred ~3 tyzdnami
- iba spamami som ho nakrmil pred par dnami a silne mi stupol pocet
  false_positives

takze please radsej popis toto miesto toho aby si mi pisal ze som lamer

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Posli tento mail 100 svojim znamim - nech vidia aky si idiot
Send this email to 100 your friends - let them see what an idiot you are