[linux] roadmap a zmena kernelu

Peter V. (LTS) konfery na lentus.sk
Pátek Prosinec 12 17:11:55 CET 2003

Dik za komplexnu odpoved ;).

----- Original Message -----
From: "Oskar Stolc" <stolc na intrak.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Friday, December 12, 2003 9:41 AM
Subject: Re: [linux] roadmap a zmena kernelu

> Ahoj,

> recnicka otazka... :-)
Ano.
Resp. - nie, flame :)

> ak chces mat vacsiu istotu, zostan na 2.4.x, ak rad experimentujes, daj
> 2.6.x... Ja na svojej pracovnej stanici bezim od verzie 2.5.47, odkedy
> zaclenini IPSec priamo do jadra a na ziadnu chybu som nenarazil (mozno
> som mal stastie...)
>
> na server dam 2.6.x hned, ako vyjde 2.6.0 bez pripony -testXX :-)
OK< budem (2.6.1) uvazovat podobne.

OK) a

> nikto neruci ani za stabilitu 2.4.x vetvy, vid posledne bezpecnostne
> chyby, problemy s IDE, OOM... Ale mala by byt urcite viac otestovana...

> Existuju nove programy na pracu s 2.6.x jadernymi modulami. Je to balik
> module-init-tools, alebo tak nejak... To by malo byt asi vsetko, co
> potrebujes pri prechode na 2.6.x
Moduly (zatial) zvacsa nevyuzivam - sice obcas cosi kompilujem ako moduly,
ale ALEBO sa to natahuje samo, ALEBO to nepotrebujem.

> bude
Uff, som rad. :)
Fakt a nie je nejaka zmena typu z ipchains na iptables?

> neviem co to je :-)
ozaj? :)
(ak nie, tak si ma dostal)
Roadmap je plan-mapa (casto (aj) pekne graficky upravena, znazornena)
hovoriaca o tom, CO a KEDY
planujeme (opravit, vylepsit, modifikovat, implementovat a vobec :)
napr. http://www.mozilla.org/roadmap.html

> ???
Tu sa pytam, ci niekto nevie o "podrobnej" grafickej roadmap kernelu.

> Oskar
Este raz diky.
Peter