[linux] roadmap a zmena kernelu

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pátek Prosinec 12 21:51:27 CET 2003

PVL> Zaujimavy pohlad, ale (skor to mozem hodnotit vseobecne) VELMI realisticky
PVL> (realny?)

Urobil som si maly prieskum a vysledky su este zaujimavejsie
ako som cakal ;) za predpokladu ze datum suboru na ftp.kernel.org
sedi s datumom uvolnenia prislusnej verzie jadra:

2.0.1      3. 7. 1996
2.0.2      5. 7. 1996
2.0.3      6. 7. 1996
(ok, to bolo davno)

2.2.0      26. 1. 1999
2.2.1      28. 1. 1999
2.2.2      23. 2. 1999
(ok, to tiez bolo dost davno, ale nie az tak)

2.4.0      4. 1. 2001
2.4.1      30. 1. 2001
2.4.2      22. 2. 2002

Uvidime ako to dopadne teraz, v kazdom pripade ak to bude
tiez taketo rychle je to trochu na zamyslenie ci davat nieco
tak rychlo sa vyvijajuce na server. Na druhu stranu 2.6.0
moze byt lahko vynimka, vyzera to ze sa s uvolnenim 'stabilnej'
verzie nikto prilis (myslene doslova) neponahla.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm