[linux] roadmap a zmena kernelu

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Prosinec 13 12:11:24 CET 2003

> 2.6.x-test
> niekto

no asi sa nepodarilo s tou panikou :(

> [...]
> (ok, to tiez bolo dost davno, ale nie az tak)
>
> 2.4.0      4. 1. 2001
> 2.4.1      30. 1. 2001
> 2.4.2      22. 2. 2002
>
> Uvidime ako to dopadne teraz, v kazdom pripade ak to
> bude
> tiez taketo rychle je to trochu na zamyslenie ci
> davat nieco
> tak rychlo sa vyvijajuce na server. Na druhu stranu
> 2.6.0
> moze byt lahko vynimka, vyzera to ze sa s uvolnenim
> 'stabilnej'
> verzie nikto prilis (myslene doslova) neponahla.

bodaj by aj hej, stale tam maju poriadny bordel,
zvukovky su vyhodene z drivers a su pohodene len tak v
adresaroves strukture a spol, alsa mala nejake bugy
tykajuce sa pcm, ide malo problemy... to si este
pockame.

2.6.0 bude zaujimava aj tym ako sa s nou popasuju
ati/nvidia/ostatny vyrobcovia binarnych drivrov.

kazdopadne by som s upgradom na dolezitych strojoch
pockal chvilu a nechal zatial 2.4.xyz

jard