[linux] internetbanking + linux

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Sobota Prosinec 13 13:39:01 CET 2003

On Sat, Dec 13, 2003 at 03:51:23AM -0800, Jaroslav Soltys wrote:
> zdravim,
>
> zaujimalo by ma do ktorych bank sa na pasivny internet
> banking da dostat z linuxu cez napr. mozillu.
> zaujimali by ma najma vacsie banky typu slsp/vub/tb...
>
> mozno mi tym pomozete pri vybere banky, lebo nechcem
> papierove vypisy a ie-only inetbanking mi je nanic pod
> linuxom.

TB ide (aj aktivny),

CSOB (ceska) ide (skusane pod Operou) pasivny aj aktivny (dodatocna
autorizacia smsky). Na Slovensku to asi nebude ine.

CSOB (ceska) ma vsak ten internet banking dost cudne spraveny -
force-reloaduje stranky ostosest, kym sa poziadavka nezostavi na
serveri. Na rychlej sieti ich reloadne aj 6x. Toto sa nepacilo jednej
Mozille. (Nereloadovala.) V inej Mozille to islo. Podrobnosti neviem.

mP