[linux] internetbanking + linux

Peter V. (LTS) konfery na lentus.sk
Pondělí Prosinec 15 03:28:45 CET 2003

TB_IB:
    Opera 6.xy ide, 7.xy NEjde - ak si dobre pamatam zle heslo :(
    na pocudovanie vsak (nema to ten isty engine?):
eliot_IB:
    Opera 6.xy nejde (moze niekto potvrdit?), 7.xy ide (len divne "zmensuje
okno"), ale je to uplne pouzitelne.

IMHO (flame? :) (odhliadnu od ceny a closed!_source (co by sa "odhliadat"
nemalo)) je Opera hodne lepsie prehliadac, ale!
zdaleka "divnejsie" zobrazuje zlozite tables, frames etc.
Pri COPY/PASTE html_table --- kopiruje iba strohy text na layout tabulky sa
doslova vy**rie, casto
si potom danu page otvorim v Mozille a pastnem.

BTW:
Casto sa mi stane, ze Mozilla (WinXP/W2K) pri otvorenych 20-50 Tabov do
istej doby (par hodin, par dni) spadne.
Jedna sa o 1.01, 1.31, 1.4 a asi 5-7 dalsich beta a final verzii 1.xy.
Ma niekto pod. problem?
Je uz final/stable vyrieseny plugin, kt. SAVEne okna (taby/linkty v TABs)
podobne
ako v Opere?

Dobru noc :)
Peter