[linux] Re: mail open relay ? telecom

Pondělí Prosinec 15 06:14:05 CET 2003

On 12.12 22:43, Juraj Variny wrote:

> a co takto prijat, ale forwardnut rovno do /dev/null ?

s takymito mailami sa bude musiet zaoberat sietovka aj CPU (mailer atd).
O co krajsia je hlaska 554 "strc si ten mail niekam..." a rovno odmietnut
jeho prijatie. Odosielatel ma zaroven sancu zistit ze je blokovany a v
pripade ze ide o ham, ma sancu poslat mail odinadial - nebude si mysliet,
ze mail bol prijaty a doruceny.

Samozrejme, existuju odbornici ktory na spamy posielaju fake DSN o tom ze
boli poslane na chybnu adresu (skvely napad).

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Christian Science Programming: "Let God Debug It!".