TB a ini WAS Re: [linux] internetbanking + linux

Pondělí Prosinec 15 06:46:48 CET 2003

On 13.12 14:45, Peter V. (LTS) wrote:
> Viaceri pisete, ze ide TB.
> (eliot a TB pouzivam od zaciatku (eliot od akcie 1000Sk :))
> Ano, aj pod Win aj Lin pouzivam Mozillu (obcas Operu), ale!...
> 0. V M aj O nevyskakuju "popisy ikoniek" (alebo Vam ano?).

Nejdu. Oni tam totiz popisy ikoniek ani nedali - su tam len ALT tagy,
ktore vsak explorer zobrazuje ako popisy ikoniek, co je btw hlupost,
pretoze ALT je alternativa za obrazok (ked sa obrazok nepodari natiahnut
alebo ich mas vypnute). Ako popisy sa maju pouzivat tagy TITLE - mozes im
to napisat.

> Pod ikonkami som myslel nieco ako "copy tento prikaz na velmi podobny",
> ci "vytvor rovnaky/podobny TPP", kt. ja casto vyuzivam.

ehm?

> 4. Prisiel mi mail z TB (cca 4-9 mesiacov dozadu) ze prehliadac Mozilla
> nepozname a nepodporujeme :(.

ani nemusia. Staci poznat a podporovat w3c standardy vratane HTML/XHTML,
a javascript (nie microsofti jscript!)

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
(R)etry, (A)bort, (C)ancer