TB a ini WAS Re: [linux] internetbanking + linux

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Prosinec 15 10:04:31 CET 2003

Monday, December 15, 2003, 6:46:48 AM, you wrote:

--snip--

MUf> ani nemusia. Staci poznat a podporovat w3c standardy vratane HTML/XHTML,
MUf> a javascript (nie microsofti jscript!)

PRESNE. Ak budete niekto pisat mejl nejakej institucii, je dobre tam
napisat presne toto. Ked na nich vytiahnete Linux, zacnu sa casto
klepat po cele, ale ked vytiahnete standardy, niekedy to snad zafunguje
(aj ked pozitivny priklad uviest nemozem, ale verim ze je to tak).

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm