[linux] internetbanking + linux

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Prosinec 15 10:11:37 CET 2003

Monday, December 15, 2003, 3:28:45 AM, you wrote:

PVL> TB_IB:
PVL>     Opera 6.xy ide, 7.xy NEjde - ak si dobre pamatam zle heslo :(
PVL>     na pocudovanie vsak (nema to ten isty engine?):

Ne je, je to uplne rewritnute.

PVL> eliot_IB:
PVL>     Opera 6.xy nejde (moze niekto potvrdit?), 7.xy ide (len divne "zmensuje
PVL> okno"), ale je to uplne pouzitelne.

PVL> IMHO (flame? :) (odhliadnu od ceny a closed!_source (co by sa "odhliadat"
PVL> nemalo)) je Opera hodne lepsie prehliadac, ale!
PVL> zdaleka "divnejsie" zobrazuje zlozite tables, frames etc.
PVL> Pri COPY/PASTE html_table --- kopiruje iba strohy text na layout tabulky sa
PVL> doslova vy**rie, casto
PVL> si potom danu page otvorim v Mozille a pastnem.

Skus Mozilla Firebird, je to taky malicky rychly browser ako Opera.
Ja som bol fanaticky Operista, ale potom mi zacala Opera 6 zo
zahadnych dovodov padat, skusil som Firebird a uz pri nom ostanem.

A je free, takze nemusis odhliadat ;)

PVL> BTW:
PVL> Casto sa mi stane, ze Mozilla (WinXP/W2K) pri otvorenych 20-50 Tabov do
PVL> istej doby (par hodin, par dni) spadne.
PVL> Jedna sa o 1.01, 1.31, 1.4 a asi 5-7 dalsich beta a final verzii 1.xy.
PVL> Ma niekto pod. problem?
PVL> Je uz final/stable vyrieseny plugin, kt. SAVEne okna (taby/linkty v TABs)
PVL> podobne
PVL> ako v Opere?

Pravda, to je jedna z veci co mi chyba. Dalsia vec je moznost otvorit
viac stranok cez drag and drop naraz.

PVL> Dobru noc :)
PVL> Peter

Matus Horvath