TB a ini WAS Re: [linux] internetbanking + linux

Pondělí Prosinec 15 10:13:42 CET 2003

On 15.12 10:04, Matus Horvath wrote:
> PRESNE. Ak budete niekto pisat mejl nejakej institucii, je dobre tam
> napisat presne toto. Ked na nich vytiahnete Linux, zacnu sa casto
> klepat po cele, ale ked vytiahnete standardy, niekedy to snad zafunguje
> (aj ked pozitivny priklad uviest nemozem, ale verim ze je to tak).

maximalne tak im napisat, ze niektore browsery mozu podporovat kvoli tomu
ze nepodporuju standardy (napriklad M$ie ma niekolko takychto chyb...).
Ale to neznamena stranku urobit tak aby isla v m$ie a nie inde..
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody