[linux] internetbanking + linux

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Prosinec 15 11:26:57 CET 2003

On Mon, Dec 15, 2003 at 10:11:37AM +0100, Matus Horvath wrote:

> Pravda, to je jedna z veci co mi chyba. Dalsia vec je moznost otvorit
> viac stranok cez drag and drop naraz.

pouzivam Galeon
aj ked padne, zachova historiu otvorenych TABov ... takze napriklad ked
idem domov, spustim halt, komp sa vypne a na druhy den po starte
Galeon-a mi nabehne vsetko tak ako predtym, cize mozem dalej pokracovat

hladal som podobny plugin do Mozilly, ale Total Recall alebo ako sa ten
plugin nazyval nefungoval ;-((

takze nadalej pouzivam Galeon a som spokojny - a este poznamka: Galeon
1.2.x je lepsi ako 1.3.x (zatial)

a este doplnim info k tym bankam ... s Galeon-om a SLSP som zatial
nenarazil na ziaden problem

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE