[linux] kernel panic handler

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Prosinec 15 13:34:52 CET 2003

>   Samozrejme idealne riesenie by bolo mat seriovu konzolu a
> mat moznost
>   priamo ovplyvnovat bootovanie remote. Toto z pochopitelnych
>   (financnych) dovodov nie je vzdy mozne a lacnejsie je castokrat
>   spravit si ten vylet do hostingu ako robit taketo riesenie.

seriova konzola rulez. po poslednej vikendovej navsteve hostigovne som
si zoserioval
porty s vedlajsou (kamaratovou) masinou a uz som to raz velmi ocenil.
seriovy kabel nie
je tak drahy. cez mserver (serial port via tcp/ip) sa na to da v pripade
zaujmu aj pritelnetit,
taky cas je dobry napad povolit si to len z nejakej ip-cky. kedze masiny
zvyknu mat dva
porty, nic nebrani crossnut si to s niekym ochotnym (a aspon trochu
doveryhodnym), a
vdaka mserveru nemusi mat ani konto na druhej masine a dostane sa tam.

btw, nedari sa mi prinutit redhatove lilo aby mi po seriovej konzole
umoznilo zvolit ine jadro
alebo dat mu parametre. podla manual by sa tak malo stat zaslanim breal
signalu, v minicome
tusim ctrl-L, ale nezabera, ani sto dalsich moznosti ktore som skusil.
lilo ktore mam doma
zo zdrojakov to vie v pohode, ani break netreba posielat, ale ku
kompilacii lila by som musel
natahat dost dalsich veci a to sa mi nechce, tak ci nahodou nevie niekto
ako na to.