TB a ini WAS Re: [linux] internetbanking + linux

Peter V. (LTS) konfery na lentus.sk
Pondělí Prosinec 15 15:12:02 CET 2003

> Nejdu. Oni tam totiz popisy ikoniek ani nedali - su tam len ALT tagy,
> ktore vsak explorer zobrazuje ako popisy ikoniek, co je btw hlupost,
> pretoze ALT je alternativa za obrazok (ked sa obrazok nepodari natiahnut
> alebo ich mas vypnute). Ako popisy sa maju pouzivat tagy TITLE - mozes im
> to napisat.
Toto som si neuvedomil a urcite im to napisem.
Tie popisy so ozaj "nevyhnutne" inak sa z tych ikoniek clovek nevysomari.
Ale ze tam mali dat TITLE (resp. aj ALT aj TITLE) je JASNE!

> ehm?

> ani nemusia. Staci poznat a podporovat w3c standardy vratane HTML/XHTML,
> a javascript (nie microsofti jscript!)
Spravne!
Toto som si ani neuvedomil
Nakolko to mozem hodnotit, tak W3C celkom dodrzuju (aspon v zrovnani s
inymi).
ZAVER:
Co ma TB stve su tie "nocne odstavky" trvajuce par hodin - podla mna to musi
solidna banka osetrit inak
a klient im nema co davat navrhy ako.
Napisem im ohladne TITLE.
Peter