TB a ini WAS Re: [linux] internetbanking + linux

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Prosinec 15 15:56:52 CET 2003

> Smiem sa spytat, ze preco? Ja som napr. na funkciu - zduplikovat
> existujuci prikaz sam neprisiel. A celkom sa to hodi.

pojdes do "vykonane platby cez IB", najdes si platbu, a napravo je ikonka
ktora vytvori rovnaky prikaz. asi pred rokom som im pisal, ze by bolo dobre
keby sa dal k prijemcom ulozit aj preddefinovany variabilny symbol, ale
odpisali mi ze ani bohovi, ze to mam robit cez vykonane platby. skoda, k
orange a dalsim prijemcom s pevnym variab. symbolom by som to velmi privital.