[linux] Mandrake Linux 9.2 a periodicka obnova suboru hosts.deny

Juraj Remenec remenec na fyzika.utc.sk
Pondělí Prosinec 15 18:08:07 CET 2003

No ja by som sa mrkol na vsetky spustene procesy, ktore v systeme bezia
a podozrive odtial killol a taktiez by stalo za pokus mrknut ci nahodou
nieco v crone nie je na periodicke spustanie.
V najhorsom nastavte prava na hosts.deny, aby ani root do toho nemohol
zapisovat a mate po probleme ;))).
J.

Dňa Po, 2003-12-15 at 17:20, Rastislav Nedorost napísal: