[linux] Mandrake Linux 9.2 a periodicka obnova suboru hosts.deny

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Pondělí Prosinec 15 20:38:10 CET 2003

Dna Mon, 15 Dec 2003 17:20:02 +0100
"Rastislav Nedorost" <rne na dflex.sk> napisal:

> Ospravedlnujem sa za lamersku otazku, ale trochu mi ponahla cas.
> Znamy nainstaloval na server Mandrake Linux 9.2  a pri instalaci mu
> nastavil vysoku bezpecnost. Teraz mu kazdu hodinu niektory
> z programov meni subor /etc/hosts.deny na taky, v ktorom je vsetko
> zakazane, takze mu, okrem ineho nejde ani POP3 pristup. Aj ked mu
> chcem pomoc, dostanem sa k nemu ssh-ckom len ked zedituje
> uvedeny subor. Prosim o tip, ktory program to ma "na svedomi".
>
> Vopred vdaka za pomoc.
>
> Rasto

je to vec msec-u. vypis z man msec:

If you want to make  changes  to  the  current  level,  use  /etc/secu-
       rity/msec/perm.local  to  override  the
permissions/owners/groups  and       /etc/security/msec/level.local to
override the  rules  (see  mseclib(3)       for details).

Pod x-ami je nastroj draksec na dokonfigurovanie.

--
L. Kacian
kacian(at)kacian(dot)sk