[linux] Apache bez /

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Úterý Prosinec 16 14:12:07 CET 2003

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> tazko. problem je, ze zrejme ide o data ulozene v adresari, a adresare sa
> zobrazuju s lomidlom na konci (pricom sa zobrazi index subor alebo listing
> adresara, ak ho mas povoleny)
>
> Samozrejme, mozes vytvorit subor /test, ostatne data supnut inde, a v
> configu apache nadefinovat content-type toho subory ale imho je to
> zbytocne.
>
> naco ti to akoze ma byt?

Pretoze mnohy useri nepisu lomitka. Aj aj ja som lenivy.

Apache v standardnej instalacii posiela odpoved "301 Moved Permanently"
ak bol vyziadany neexistujuci subor a adresar s tym istym menom
existuje. Neviem ale aky modul to zabezpecuje, snad mod_rewrite.