[linux] Antivir pre amavis

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Prosinec 16 16:18:49 CET 2003

Zdravim,
ja mam velmi dobre skusenosti so sophos sweep-om, da sa kupit na
slovensku, sice treba kupit minimalne 5 licencii, ale cena za cely balik
je celkom prijatelna.
Jediny problem je so slovenskym zastupenim, ktore robi nemenovana firma
a ked si tam chcete kupit sophos sweep for unix file server co je produkt
ktory potrebujete, tak sa vam snazia marketingom masirovat mozog a predat
vam ich produkt MailMonitor, ktory stoji radovo viac a jeho funkcnost je
dost diskutabilna...
Este k tym licenciam, zatial mi nikto nevysvetlil na akych 5 userov sa ta
licencia viaze, kedze:
1. pouzivam len ich vzorky virusov a kniznicu libsavi, nepouzivam sweep,
kedze je hrozne pomaly
2. pouzivam daemona sophie co je opensource soft fungujuci s kniznicou
libsavi, ktory mi bezi pod jedinym userom.
3. mam kupenu lincenciu na file server a kedze v unixovej architekture je
vsetko subor, tak je to vzdy pravda.

Slovenske zastupenie najdes cez googla, prvy odkaz je ten spravny.
http://www.google.sk/search?q=sophos+site%3Ask&meta=cr%3DcountrySK

Pozri si do archivu tohto listu, uz som tento rok pisal presne komponenty,
z ktorych sa klada riesenie, ktore pouzivam.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk