[linux] MySQL server problem

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Středa Prosinec 17 08:20:10 CET 2003

Dobry den,

Thursday, November 27, 2003, 10:47:07 AM, you wrote:

MP> Cau!

MP> Pri pripojeni na MySQL cez perl mi skript vratil tuto chybu:

MP> Can't connect to Mysql: Can't create a new thread (errno 11). If you are
MP> not out of available memory, you can consult the manual page for a
MP> possible OS-dependent bug

MP> na serveri bolo v tom case aktivnych asi 200 connections (vacsina postfix
MP> + courier, takze viac-menej nepouzivane). S pamatou by problem byt nemal
MP> (ale neviem to iste, ale tato chyba prisla mailom z cronu a ja som
MP> medzitym restartoval mysql). Neviete coho mal v systeme malo? :)

nazdo, ja som mal podobny problem s request trackerom, kazdy dotaz
otvoril novu conn a po naplneni limitu som dostal od apache error500,
ono je to tym ze spojenie na kazdy dotaz do mysql zostane active
dlhsiu dobu a fronta sa veeelmi rychlo naplni

su 2 moznosti, 1- nastavis vecsi limit pre pocet conectov, da sa to
paramterom kde sa spusta mysqld (/etc/init.d/mysqld)
ja to mam takto
/usr/bin/safe_mysqld  -O wait_timeout=180 -O \
        max_connections=450 -O flush_time=1 -O key_buffer=16M -O \
        table_cache=128 -O sort_buffer=4M -O record_buffer=1M  >/dev/null 2>&1 &

2-nastavis rozumny timeout aby kiloval konekcie starsie ako bajocko
180sec, podla potreby

hope help ;)
cee ya
Miki

--

+-------V-------+ |   Peter Mikeska      |    mikeska na alcatel.sk     |
| A L C A T E L | |  System Engineer     |  phone:   +421 44 5206316 |