[linux] (no subject)

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Středa Prosinec 17 13:02:17 CET 2003

On Wed, Dec 17, 2003 at 11:18:15AM +0000, igorg na zoznam.sk wrote:
> Prosím o radu:
> Som zaciatocnik. Mam zakladnu dosku Gigabyte
> GA-7VR, procesor 1800 Athlon, ktory sa dost hreje. Vo win som mal
> nainstalovany motherboard monitor a ten mi kontroloval teplotu. Dalej som
> mal nainstalovany cpuidle, ktory vypinal procesor a tym znizoval teploru.
> Predtým som si nastavil senzory (cidla) a islo to. V programe Kde neviem
> čidiel.
> Dakujem  Igor

Mozno sa mylim, ale Linux "vypina" procesor standardne a program ako je
vo Windowse nepotrebujes. Preto ak si pozries teplotu procesoru v BIOSe,
tak v Linuxe ju mas o par stupnov nizsiu (pokial nerobis velmi dlhe
vypocty alebo nejaku pracu s grafikou a pod. tak aj vyrazne nizsiu).

Ak ta zaujima aku teplotu procesoru presne mas, nastudoval by som si
veci ohladom "lm_sensors". V principe musis do jadra (kernelu) nahrat
spravny modul (co nie je nic tazke), ale pokial si zaciatocnik, tak to
nebude pre teba trivialne.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/

Daląí informace o konferenci linux