[linux] "COPY CONTROLLED" cd :-/

Kocur kocur na zsvak.sk
Čtvrtek Prosinec 18 08:22:45 CET 2003

nazdar..

to takze podlatoho ako si mi to logo popisal...
taq to bude CactusDataShield 2.x <

v tej druhej sesion je teda urcite WMA stopa...
(mimochodom velmi nekvalitna....( HIGH COMPRESSION RATIO )

...viesh mi povedat znacku tvojej mechaniky...??

ono ak mash na mechanike play tlacitko...
..tak mechanika sa ti prepne do modu CD PLAYER..
..a malo by ti to zacat normalne hrat ako CD-AUDIO...
..a potom by si mohol skusit neaky ten grabovac...

ak nemash...
tak ma napadla taka vec...

skusit grabnut cele CD ako image...a vypalit si na nove...
...teda grabnut len tu prvu session...
(na sWINstvash to vie spravit CloneCD, a na Linuxe sa mi to podarilo cez
cdrecord...)

...Cactus je Cactus...