[linux] Caka na Vas virtualna pohladnica!

Čtvrtek Prosinec 18 09:43:41 CET 2003

On 18.12 09:14, Lubomir Host wrote:

> Toto je nejaky novy druh spamu. Ten isty kod na vyzdvihnutie pohladnice
> som dostal pred par hodinami na svoju vlastnu mailovu adresu. Ak sa
> budete snazit odpovedat, zistite, ze user ma preplnenu postovu schranku.

ja som to dostal uz dvakrat... skusim kontaktovat slavka alebo maniaxa ci
mi s tym pomozu. Dovtedy asi bude najlepsie zablokovat postu z IP
217.67.20.130 (www.post.sk)

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
M$ Win's are shit, do not use it !