[linux] Caka na Vas virtualna pohladnica!

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Prosinec 18 12:53:30 CET 2003

> uz to je zastavene, prave maze sa qmail-queue (este tam zostalo "par
> tisic" mailov ...).
> More info na www.disk.sk snad onedlho ...

... kde sa maze queue, na post.sk? to by ma zaujimalo, kto to do tej queue
napchal. zeby 127.0.0.1 ? nenapada mi nikto kto by mal z tejto spam kampane
osoh, okrem sajtu pohladnice.post.sk, ktoremu sa urcite genialne dvihla
navstevnost, vela ludi sa o tejto sluzbe dozvedelo, a zaroven sa tam zobrazilo
vela vela reklamy "predplatte si SME cez internet a ziskajte dvesto korun"
ktora mozno tiez prinesie svoje ovocie. hodit adresu odosielatela na
konkurencny pobox.sk je tiez genialny napad, nech spina pada inde.

len na par mojich drobnych serverov dorucilo dosial niekolko stovak tychto
mailov. nejaky marketingovy kokotenko by si zasluzil nakopat...