[linux] Caka na Vas virtualna pohladnica!

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Prosinec 18 15:07:52 CET 2003

> niekolko stovak tychto
>
> vzdy tu ostava moznost forwardnut mail na ba na soi.sk so ziadostou o
> vykonanie setrenia vo veci porusenia zakona cislo 147/2001 o
> reklame...
> inspekcia by mala zistit kto reklamu rozoslal a pokutovat ho
> slusnou sumou

ba na soi.sk sa mi uz na jednu z jednej podanej ziadost totalne vykladla.
v tomto pripade je to myslim o to tazsie, ze tu sa pravdepodobne nejedna
o zasielanie nevyziadanych reklamnych informacii, takze pravne je to
obavam sa OK. zvazujem napchatie post.sk do blacklistov.