[linux] ProFTPd problem

Kocur kocur na zsvak.sk
Čtvrtek Prosinec 18 15:33:10 CET 2003

nazdarek.lidi...

mam taky problem z ProFTP a to:

asi tak pred tyzdnom som musel restartnut srv..
nemenil som odftedy ziadne nastavenia ani konfiguraaky...
proste vsetko sa zda byt taq ako predtym...

od restartu mi ftpcko nepodporuje resume...
a klient mi vyhodi hlasku:

451 Command denied by firewall.

dokonca sa mi nedari stiahnut files vacsie ako cca 100MB
vtedy to vyhlasi:

426 Transfer aborted. Data connection closed.

skusal som uz popozerat vsetko mozne...aj nemozne co ma napadlo..
...config pre ProFTPd, iptables moduly..., nastavie Firewalllu..a pod..

viete mi niekto poradit....co a kde pozret..???
nastavit...a lebo co stym vlastne spravit..

...v logoch som nasiel ibahlasku ze sa user logne na ftp...
a odhlasi z ftp.. nic viac....

dik za akukolvek radu...