[linux] "COPY CONTROLLED" cd :-/

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 18 20:53:02 CET 2003

> .wma si mplayerom prehras uz aj pod linuxom. Sice treba wma codecy
> ale tie uz na site mplayeru su.

hehe. ono uz ani mountnut nejde ;-)
neviem akym zazrakom som ho mountol.
vypise no medium found...
ale som si takmer isty ze ziadne wma subory tam neboli nakolko:
1. by som si to vsimol
2. by to bola blbost - naco potom cela ta frska s ochranou...
3. keby boli v slabej kvalite (ako tu ktosi pisal) by to bolo IMHO
nepouzitelne a nikto by si s takymi <> nedaval robotu

..ale aj tak - jeden nikdy nevie.
mylit sa je ludske. (povedal jezko a zliezol z kefy)

.t..