[linux] kern 2.6

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Prosinec 19 03:52:02 CET 2003

--- miro <bman2 na host.sk> wrote:
> Hello linux,

helo miro (bman :-)

>   kedze konecne vysiel kernel 2.6, xcem sa spytat ci
> uz nic
>   nepotrebujem, len ho prekompilovat.

napriklad modutils sa menili... a nove moduly maju
priponu .ko a tak.

>   niekto tu pisal, ze treba este daky balik, mozno
> nieco s iptables,
>   ale uz nepamatam.
>
>   pytam sa preto, lebo mam mdk9.1 a tam iptables
> nezvladlo prechod z
>   2.4.21 na 2.4.22 nejaka chyba v iptables, musel
> som dat z redhatu.
>
>   ten komp je server, takze by som nerad
> experimentoval :)

to sa ti cudujem ze mandrake mas na serveri a najma
nie aktualny ale nevadi. aj ked 2.6.0 bude mat zase
nejake bugy a mozno nebude zle pockat so serverom kym
nevyjdu nejake patche a tak, kym sa situacia trochu
neustali (pamatas na 2.4.x ? :)

jard