[linux] ipppd

Pátek Prosinec 19 15:17:26 CET 2003

On 19.12 15:07, Dominik Filipp wrote:
> pripajam sa na internet cez isdn modem a mam problem so smerovanim

> Do smerovacej tabulky pridavam riadok tymto prikazom: route add default
> ippp0

naco?

> Po vytvoreni spojenia mi ipppd meni smerovaciu tabulku (zmaze
> defaultroute)
> Snazim sa dosiahnut to, aby sa smerovacia tabulka nemenila.

tak pockaj, chces aby sa defaultroute nasmerovala na tu linku alebo to
nechces?

> file /etc/ppp/options vyzera takto

ako volas pppd? ak cez isddn, bude to nieco ako 'pppd call provider'.
Potom nechaj /etc/ppp/options tak ako su, a potrebne optiony davaj do
/etc/ppp/peers/provider

> #-ac
> #-bsdcomp
> #debug
> #+chap
> #deldefaultroute

tento option je bud zapnuty standardne alebo v daktorom z dalsich configov
ktore pppd spracuva; tusim spracuje /etc/ppp/peers/provider,
/etc/ppp/options, potom /etc/ppp/options.tty<port> - ak existuju.

a samozrejme tento option sposobuje zmazanie default route.

> #defaultroute

toto je zase to co potrebujes zapnut a nemas

> ipcp-accept-local
> ipcp-accept-remote
> mru 1524
> mtu 1500

a toto patri do /etc/ppp/options/provider

> Mimochodom icmp pakety typu 5 a 10, ktore suvisia so smerovanim mam
> zakazene.

asi zbytocne...

> Je na prijme nejaky ppp guru, ktory pomoze?

na toto netreba ppp guru, mozno by postacilo citat manual

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody