[linux] winmodemove pripojenie na net

:)acts(: poliaka na stonline.sk
Neděle Prosinec 21 02:09:52 CET 2003

> nazdar...
cau!

> co takto keby si poslal presny typ modemu...
Microcom Deskporte Pocket 56k, MODEM_ID=11c1:0440
podla toho co som sa docital tak je podporovany

> ...verziu ovladacov ...ktoru si stiahol..(pravdepodobne z ltmodems.org)
ltmodem-kv_2.4.21_0.13mdk-8.26a9-1.i586

> ..verziu kernelu...a pod..
2.4.21_0.13mdk
je to 586 verzia, ja sa do toho nevyznam, ale nemoze mu vadit, ze bezi na
686?just a question...

> a neviem ci si cital niektore navody pozorne...
> pise sa tam niekde ze niesu 100% kompatibilne z pppd, niektore...
to som sa tam veru nedocital

> ..skusal si wvdial..??
este nie, ale prave to idem stiahnut

> pripadne si vytvorit pripojenie v KDEcku alebo niecom takom..??
vytvoril som si pripojenie v Gnome cez kppp, ale vzdy zlyha pppd s exit
statusom, ze pripojenie bolo ukoncene by modem hanging up.