[linux] winmodemove pripojenie na net

Milan BUBU bubumlist na pobox.sk
Neděle Prosinec 21 12:57:42 CET 2003

Modemy su externe a interne.
Winmodemy su specialne interne modemy okliestene o nejake
hardverove funkcie, ktore prave nahradzuje windows.
Ako keby si z inerneho modemu odletoval nejaky cip co robi
nejake funkcie a namiesto neho naprogramoval tieto funkcie na urovni
operacneho systemu. V konecnom dosledku su tieto modemy este
lacnejsie. caf BUBU