[linux] LINUX ako AP

miro bman2 na host.sk
Neděle Prosinec 21 23:46:36 CET 2003

Hello Milan,

 mozes skusit UnwiredAP, je to na jednu disketu :)

 http://unwiredap.sourceforge.net/

 vhodnejsi komp by na to bol asi daka 486tka s 8/16MB Ram.

 Podporuje to vsetky karty s Prism2/2.5 chipsetom.

 Alebo mozno nieco z tohoto http://leaf.sourceforge.net/

 Ale ak to ma zvladnut aj nejake veci navyse, treba daco normalne :)

--
Best regards,
 miro                            mailto:bman2 na host.sk