[linux] Ako nastavit presne wine a kde je chyba?

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pondělí Únor 3 11:39:34 CET 2003

Ahoj,

On Fri, 31 Jan 2003, Dr. Willy wrote:

> Toto je originalna konfiguracia wine ktoru sam vytvoril. Ako to mam
> editovat. Pod nim je chybove hlasenie z konzole.
> WINE REGISTRY Version 2

> [Drive C]
> "Path" = "/c"
> "Type" = "hd"
> "Label" = "MS-DOS"
> "Filesystem" = "win95"

Mas namountovanu v adresari /c existujucu windows particiu (c:\) ? Ak ano,
potom je to v poriadku.

> Warning: no valid DOS drive found, check your configuration file.
> Warning: could not find wine config [Drive x] entry for current working
> directory /home/imi; starting in windows directory.
> Invalid path L"c:\\windows" for L"windows" directory: does not exist
> Perhaps you have not properly edited or created your Wine configuration
> file.
> This is (supposed to be) '/root/.wine/config'

Podla tejto hlasky nevie najst v adresari /c adresar windows. Ak nechces
pouzit existujucu particiu (nemusis mat nainstalovany vobec windows),
potom si vytvor v svojom home adresar napr.
/home/xxx/wine a vytvor v nom strukturu napr.:

mkdir ~/wine/windows
mkdir ~/wine/windows/system
mkdir ~/wine/windows/Profiles
mkdir ~/wine/windows/Profiles/Administrator
mkdir "~/wine/windows/Start Menu"
mkdir "~/wine/windows/Start Menu/Programs"
touch ~/wine/windows/win.ini

a /home/xxx/.wine/config uprav:

[Drive C]
"Path" = "/home/xxx/wine"
"Type" = "hd"
"Label" = "MS-DOS"
"Filesystem" = "win95"

Mne to takto funguje, napr. som bez problemov spustil instalaciu Lotus
Notes klienta pre windows. Funguje celkom dobre az na kodovanie
diakritiky :-(.

S pozdravom

Frantisek Repkovsky