[linux] SK-nic zosalel trocha OT

Pondělí Únor 3 16:01:04 CET 2003

On Mon, Feb 03, 2003 at 06:45:34AM -0800, Martin Simovic wrote:
> vobec by som sa nevzrusoval aspon nie tolko.
Ani ja. Nekompetentnych firiem je spusta.

> vobec nie je pravda ze "co uz je mozne na slovensku",
Presne tak. Jednej napriklad nestaci 6 tyzdnov na dorucenie monitora v ramci
Viedne, a ked im zavolam, povedia mi, ze ked sa chcem stazovat, tak mam poslat
email (ktory potom ignoruju).

> prial by som dotycnym jednat v podobnych zalezitostiach so "zodpovednymi" v
> takom spanielsku, resp. taliansku. BTW clenovia EU.
Je to vysoko individualne. Su firmy, ktore su uplne super (zo svojej
skusenosti v Rakusku Inode, Silver Server), a su totalni neschopaci (tych
verejne menovat nebudem :-)).

> navrkujem pouzit rucne zbrane,
Ja navrhujem pouzit pravnu cestu.

S pozdravom,

/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
 * Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
 */