[linux] SK-nic zosalel trocha OT

Marek Podmaka marki na host.sk
Pondělí Únor 3 18:31:28 CET 2003

Hi!

Nam zas urobili nieco ine. Z nicoho nic prestala "ist" nasa domena, tak
som sa pozrel na sk-nic.sk, kde som zistil, ze vraj sme my (ako
registrator) menili zaznam tejto domeny tusim 22.1.2003, pricom nic take
sme nerobili. Domena nexin.sk mala ako DNS1 nastavene nexin.nexin.sk, ale
uz nemala nastavenu jeho IP v IP1! Cize to nemohlo fungovat. DNS2 z
nejakeho dovodu nefungoval, takze to znamenalo stop emailu do firmy a
vacsine emailov posielanych z firmy (vacsina MTA si overuje existenciu
domeny odosielatela).

Prisiel som na to v piatok okolo obeda, zistil som, ze kedze este nie sme
registrator v novom systeme (aj ked prihlasit as mozme), a domena nie je
premigrovana, tak nemam ziadnu sancu tento zaznam zmenit. Tak som sa
rozhodol napisat im mail, kde som popisal aktualny stav a pripisal som aj
dotycnu IP adresu - ved co ak...

Na moje velke prekvapenie to uz v piatok vecer znovu islo, ale zaujimavy
bol vypis o domene - posledna zmena niekedy v aprili 2002! Cize ako by sa
ani nic nestalo... Asi tyzden na to prisla od nich odpoved v tom zmysle,
ze vsak vsetko je v poriadku, zaznam bol meneny naposledy v aprili 2002.

Tak neviem, ci v tom maju az taky bordel, ze zaznamy o domenach sa im
"mimovolne" upravuju a prechadzaju naspat do povodneho stavu, alebo to tam
niekto poriadne zblbol a oni sa tvaria akoby sa nic nestalo...

Fakt neviem, preco to nerobi nejaka neziskova institucia (napr.
univerzita, SAV), ale komercna firma - a este takato...

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>