[linux] X-Window 1024x768 na 43Hz interlaced

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Únor 4 20:53:19 CET 2003

Dňa Ut 4. Február 2003 18:20 Jaroslav Soltys napísal:

> mohol 100hz. pritom modeline (ktore su zadane v
> XFREE86-4) su (aspon v mdk9 mam taky pocit) uplne
> ignorovane.

Praveze nie su (pozri nizsie). Ale ked zmenis parametre monitora v control
centre tak sa to cele prepise. Mas pravdu, defaultne nevybera najlepsiu
refresh rate.

> tak ak viete niekto ako mu pohodlne nanutit nejaku
> frekvenciu (okrem toho ze by som vertikalnu daval
> 99-101 ak xcem 100 :) tak sa ozvite, please.

Najdi pozadovanu modeline v XF86Config a skopiruj ju do sekcie [Monitor] v
XF86Config-4 A ked to predsa odignoruje(nemal by), premenuj tie videorezimy
aj v sekcii Monitor aj Screen.

> jard
>
> teraz troxa OT:
> celkovo xfree86 ma podla mna taketo veci nezvladnute.
> nedokaze ani prepinat bpp za behu, ani menit
> rozlisenie virtualnej obrazovky. som zvedavy, ci to v
> novom xfree spravia. ale podla toho ako ignoruju maily
> by som povedal ze asi ani nie ;(

Pokial zacali tym, ze zmrsili interlaced rezimy (aspon v ati driveri) tak sa
mame na co tesit... Skoda ze free X server je len jeden, clovek si nevyberie.
Skusal nekto berlin alebo fresco?