[linux] Tlac do PDF z Windows cez LinuxServer (PS/PCL-->PDF)

Ján Šóš janko na slovakiatravel.sk
Středa Únor 5 09:38:36 CET 2003

Osobne som najlepsi vysledok dosiahol priamo na stanici s WIN -
naistaloval som si kvalitnu PS tlaciaren - tlacil som do suboru - mal
som nainstalovany ghostscript pre WIN - spustil som ps2pdf.
Existuje vsak aj moznost naistalovat si kvalitnu PS tlaciaren pod WIN aj
Linuxom, tu vytvorit filter, ktory bude automaticky generovat .pdf
 (problem bude riesenie nazvov tychto suborov, aby sa v tom clovek
vyznal). Avsak s tymi fontmi sa fakt bude potrebne pohrat. Preto sa mi
zda prve riesenie zchodnejsie.
Napis vsak naco to potrebujes, a akych mas zrucnych uzivatelov. (s
farbou nemam skusenosti, ale nemal by to byt problem - rozlisenie som
robil aj 1200x1200, ale generovalo to prilis velke subory, takze pozor
na RAM).