[linux] Tlac do PDF z Windows cez LinuxServer (PS/PCL-->PDF)

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Středa Únor 5 10:35:35 CET 2003

----- Original Message -----
From: <janko na slovakiatravel.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, February 05, 2003 9:48 AM
Subject: Re: [linux] Tlac do PDF z Windows cez LinuxServer (PS/PCL-->PDF)

< Osobne som najlepsi vysledok dosiahol priamo na stanici s WIN -
< naistaloval som si kvalitnu PS tlaciaren - tlacil som do suboru - mal
< som nainstalovany ghostscript pre WIN - spustil som ps2pdf.
< Existuje vsak aj moznost naistalovat si kvalitnu PS tlaciaren pod WIN aj

Prave sem smerovala moja otazka: co povazovat za kvalitnu tlaciaren?!
Rad by som poznal nejake tipy na typy... ;-)
Najradsej by som mal riesenie, ktorym sa do postscriptu vlozia priamo FONTy
(neviem, ci je to mozne; v PDF to mozne je) a nasledne by z toho nemal byt
problem urobit plnohodnotne PDF kvalitou priblizujuce sa originalu...

< Linuxom, tu vytvorit filter, ktory bude automaticky generovat .pdf

...presne to chcem...

< (problem bude riesenie nazvov tychto suborov, aby sa v tom clovek
< vyznal). Avsak s tymi fontmi sa fakt bude potrebne pohrat. Preto sa mi
< zda prve riesenie zchodnejsie.
< Napis vsak naco to potrebujes, a akych mas zrucnych uzivatelov. (s
< farbou nemam skusenosti, ale nemal by to byt problem - rozlisenie som
< robil aj 1200x1200, ale generovalo to prilis velke subory, takze pozor
< na RAM).

Uzivatelov bude hlavne vela (200+) a ich zrucnosti su (mierne povedane)
roznorode.
Zvladli by napriklad to, ze daju subor vytlacit na spravnu tlaciaren a potom
ocakavat vysledne PDF v mailboxe...
Ale dobre riesenie ciste beziace na Windows stanici by mohlo byt tiez
vyhovujuce... Ale pri generovani PDF vystupov by nemalo byt vela ukonov.

Potrebujem to na jednoduchu vec... Pripravujeme dokumentaciu v elektronickej
forme (100 az 200+ stran)... Urcene casti robia rozni ludia... Tito ludia by
mali urobit PDFy "svojej casti" a potom poslat kompletatorovi. Kompletator
(pouziva riadne licencovany Acrobat) posklada parcialne subory a pripravi
vyslednu dokumentaciu.
Kedze pouzivany softver je velmi roznorody (Word, Excel, OpenOffice,
AutoCAD, Microstation a ine), nie je vhodne, aby kompletator dostal zdrojove
subory vsetkych podkladovych dokumentov, lebo by sa v nich nevyznal.

GG