[linux] Tlac do PDF z Windows cez LinuxServer (PS/PCL-->PDF)

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Středa Únor 5 14:51:55 CET 2003

> To povazujem za sekundarny problem... Ak sa objavia problemy s pamatou
> (nepredpokladam), je tu vzdy moznost resamplovat cely PDF na mensie DPI,
> resp. ho takto tlacit...
> Takze to by som v tejto faze neriesil.
> Hladam len kvalitny PS- alebo PCL-driver pre Win klientov (1200dpi color), z
> coho potom vygenerujem PDF. Pripadne neodmietnem ani uplne ine (dobre)
> riesenie...

Na http://icking-music-archive.sunsite.dk/scores/Pdf_scores_HOWTO.html
odporucaju vo Windows pouzit tlaciaren IBM 4039 LaserPrinter PS s
rozlisenim 600dpi.

Jedna sa o postup vytvoreny pre konferenciu MusixTeX (tvorba partitur v
LaTeXe) a tam su ludia dost citlivy na vyslednu kvalitu.

BTW: Neodporucaju pouzivat Acrobat Reader5! Ovela lepsi (co sa teda
aspon kvality tlace a zobrazenia tyka) je verzia 4.05.

Zd.