[linux] syslog.conf

Středa Únor 5 16:43:50 CET 2003

-> Chcel by som sa spytat, co treba nastavit v syslog.conf, pripadne v
-> sshd.conf aby mi logovalo ssh pristupy z vonku. Do messages mi to sice
-> zapise, ale ja by som chcel aby to bolo v samostatnom subore. Do
-> syslog.conf som dal: sshd.* /var/log/sshd a nejako to nechce chodit. V
-> com je chyba ?

man syslogd
man sshd

sshd standardne loguje s facility auth alebo authpriv. nastavis to v
sshd.conf a v syslog.conf nastavis subor do ktoreho dotycna facility pojde.
inac auth aj authpriv pouziva viac programov ako sshd.
Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?