[linux] ext3 alebo ext2 ?

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Středa Únor 5 22:29:28 CET 2003

> nepomaha ;). To bolo prve co som spravil po konverzii

Neviem ako knoppix, ale mandrake bootuje tak, ze sa ako root najprv namontuje
initrd, a v nom je skript ktory namontuje skutocny root. Z toho vyplyva, ze
zmena informacie o root particii v /etc/fstab ani root= volba v lilo.conf (s
tym som sa teda potrapil) nema vplyv na to ako sa root montuje. Jediny sposob
je prepisat initrd (subor /boot/initrd) prikazom mkinitrd s nejakymi
prametrami, ktore sa daju lahko zistit v manuali. Ten sa pritom automaticky
pozrie do fstab-u. Potom znova spustit lilo.

Juraj