[linux] ext3 alebo ext2 ?

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Čtvrtek Únor 6 13:10:58 CET 2003

On Wed, Feb 05, 2003 at 07:58:52PM +0100, Michal Fojtik wrote:

> nepomaha ;). To bolo prve co som spravil po konverzii

Mozno je to hlupost - knoppix som este poriadne nevidel. Synchronizuje si
pred rebootom disky? Ak nie, je dost mozne ze flag pre ext3 zostal zapnuty
iba v cache a na disk sa uz nedostal ... . Skus
mount -o remount -t ext 3 /dev/hda9
ak to pojde, disk uz je ext3.

Ano ext2 aj ext3 su skoro identicke. S trochou stastia sa medzi nimi
ide plynule prepinat cez tune2fs.
Mount sa riadi tym, co sa mu da na command line.
Reached mount count sa spusta (ako asi viete) podla toho,
kolkokrat bol pripojeny disk. Ide to tiez nastavit cez tune2fs.

	Milan Plzik